Terms & Conditions of Asaan POS Software and related Services

  • This software Asaan POS (Lite, Plus,or Pro) is provided as is with no warranty of any kind, including the warranty of design, merchantability and fitness for a particular purpose. In no event Asaan POS or Invegix Technologies shall be liable for any direct, indirect, incidental, special, exemplary, or consequential damages. For any questions or clarifications please contact on support@asaanpos.pk.
  • We provide free demo or trial of Asaan POS which you can download from the website. This demo or trial is same as the full version. The only difference is in demo version you can manage maximum 30 items. Customer can test this software without any time limitation before purchasing the full version.
  • Licensing price does not include any of after sales services such as implementation support, training, or any technical support on phone or whatsapp. These are all premium and paid services. However we provide free support via email or website. In addition to that there are free video tutorials available on webiste, user manual, and other guides available free of cost.
  • After purchasing a license (e.g. Lite) you will be eligible to upgrade to higher edition (Plus or Pro) by paying only the difference amount within one month only. If you request upgrade after one month of time, then it will be considered a new purchase, and you will need to pay full price.
  • Our response time to answer emails is 1 to 3 business days. This does not include the weekends or holidays.
  • All technical questions and queries must be sent via email first and you should have a support ticket number. Once you send an email to our support team, a support case will be generated and you will be provided a ticket number.
  • If support requires someone from the team to contact you and fix the issue for you, and you have not subscribed to any premium support service, then support charges to fix that issue will be communicated to you.
  • No support requests will be served out of office hours, on weekends, or public holidays.
  • If you consider your business operations very critical and require urgent support service, please discuss this premium support beforehand with the sales team.
  • Our sales team is to support sales, and pre sales related queries. No technical support will be provided to queries sent to sales team via email, phone or WhatsApp. For any technical issues you need to send email to support@asaanpos.pk. If required our technical support team will call you or contact via phone, or email.
  • Instructions related to software activation, deactivation, and reactivation must be followed strictly. Failing to do so may result in extra support charges.
  • Your license key will remain valid if you reinstall Windows, or change hard disk on the same computer. You can activate the software using the same license key on same computer again.
  • In case of license transfer to another computer, you must deactivate the license on first computer, and use the reactivation feature for reactivating the license on new computer. You can do license transfer once in a month free of cost. Please note under life time plan (one time payment) license transfer service will be free of cost only during the first year of service. If license transfer is requested in subsequent years then a license transfer or reactivation charges will apply once for the whole year.
  • If you change the CPU of the computer, first deactivate the license. After changing the CPU, use reactivation feature.
  • If you are unable to deactivate license on your existing computer for any reason, and want to activate on new computer then it will be considered a new activation of license and additional charges will apply for this service.
  • In case of any abuse, misuse, or not complying with the terms and conditions listed above can disable your license.
  • یہ سافٹ ویئر آسان پی او ایس(Asaan POS) (لائٹ، پلس، یا پرو) جیسا ہے ويسا ہے کی بنياد پر فراہم کیا گیا ہے۔ اس ميں کسی بھی قسم کی وارنٹی شامل نہيں ہے۔ جس میں کسی خاص مقصد کے لئے ڈیزائن، مرچنٹایبلٹی اور فٹنس کی وارنٹی بھی شامل نہں ہے۔ کسی بھی صورت میں آسن پی او ایس (Asaan POS)یا انویجیکس ٹیکنالوجیز(Invegix Technologies) کسی براہ راست، بالواسطہ، واقعاتی، خصوصی، مثالی یا نتیجہ خیز نقصانات کی ذمہ دار نہیں ہوگی۔ کسی بھی سوال یا وضاحت کے لئے براہ کرم support@asaanpos.pk پر رابطہ کریں۔
  • ہم آسان (Asaan POS) کا مفت ڈیمو یا ٹرائل فراہم کرتے ہیں جسے آپ ویب سائٹ سے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ یہ ڈیمو یا ٹرائل مکمل ورژن جیسا ہے۔ فرق صرف ڈیمو ورژن میں یہ ہے آپ زیادہ سے زیادہ 30 آئٹمز کا انتظام کر سکتے ہیں۔ مکمل ورژن خریدنے سے پہلے بغیر کسی وقت کی پابندی کے صارف اس سافٹ ویئر کی جانچ کر سکتا ہے۔
  • لائسنسنگ کی قیمت میں فروخت کے بعد کی کوئی بھی خدمات شامل نہیں ہیں جیسے کہ عمل درآمد میں معاونت، تربیت، یا فون یا واٹس ایپ پر کوئی تکنیکی مدد۔ یہ تمام پریمیم(PREMIUM) اور ادا شدہ خدمات(PAID SERVICES) ہیں۔ تاہم ہم ای میل یا ویب سائٹ کے ذریعے مفت مدد فراہم کرتے ہیں اس کے علاوہ ویب سائٹ پر مفت ویڈیو ٹیوٹوریل بھی دستیاب ہیں۔ یوزر مینوئل، اور دیگر گائیڈز بھی مفت دستیاب ہیں۔
  • لائسنس خریدنے کے بعد، آپ مہینے کے اندر اعلیٰ ایڈیشن میں اپ گریڈ کرنے کے اہل ہو جائیں گے۔ اس صورت میں آپ کو صرف فرق کی رقم ادا کرنی ہوگی۔ اگر آپ ایک مہینے کے بعد اپ گریڈ کی درخواست کرتے ہیں، تو اسے ایک نئی خریداری سمجھا جائے گا، اور آپ کو پوری قیمت ادا کرنی ہوگی۔
  • ای میلز کا جواب دینے کے لیے ہمارا جوابی وقت 1 سے 3 کاروباری دن ہے۔ اس میں اختتام ہفتہ یا تعطیلات شامل نہیں ہیں۔
  • تمام تکنیکی سوالات پہلے ای میل کے ذریعے بھیجے جائیں چاہیے اور آپ کے پاس سپورٹ ٹکٹ نمبر ہونا چاہیے۔ ایک بار جب آپ ہماری سپورٹ ٹیم کو ای میل بھیجیں گے، ایک سپورٹ کیس تیار ہو جائے گا اور آپ کو ٹکٹ نمبر فراہم کیا جائے گا۔
  • اگر سپورٹ کے لیے ٹیم میں سے کسی کو آپ سے رابطہ کرنے اور آپ کے لیے مسئلہ حل کرنے کی ضرورت ہے، اور آپ نے کسی پریمیم سپورٹ سروس کو سبسکرائب نہیں کیا ہے، تو اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے سپورٹ چارجز آپ کو بتائے جائیں گے۔
  • دفتری اوقات سے باہر، ہفتے کے آخر میں (ہفتہ يااتوار)، یا عوامی تعطیلات پر کوئی مدد فراہم نہیں کی جائے گی۔
  • اگرآپ کے کام کی نوعيت اس طرح کی ہے کہ آپ کو ارجنٹ اور ہنگامی بنياد پر سپورٹ کی ضرورت پڑ سکتی ہے اور آپ 1 سے 3 دن انتظار نہيں کر سکتے اس صورت میں ہم آپ کو مشورہ دیں گے کہ آپ ماہانہ سپورٹ پیکج خريديں۔ اس کے لۓ آپ ہمارری سيلز ٹيم سے رابطہ کريں
  • ہماری سیلز ٹیمکا کام سیلز اور پری سیلز سے متعلق سوالات کی سپورٹ کرنا ہے۔سيلز کو بھیجے گئے تکنیکی سوالات کے لیے کوئی تکنیکی مدد فراہم نہیں کی جائے گی۔ ای میل، فون یا واٹس ایپ کے ذریعے سیلز ٹیم کو بھیجے گئے تکنیکی سوالات کے لیے کوئی تکنیکی مدد فراہم نہیں کی جائے گی۔ کسی بھی تکنیکی مسائل کے لیے آپ کو support@asaanpos.pk پر ای میل بھیجنے کی ضرورت ہے۔ اگر ضرورت ہو تو ہماری ٹیکنیکل سپورٹ ٹیم آپ کو کال کرے گی یا فون، یا ای میل کے ذریعے رابطہ کرے گی۔
  • سافٹ ویئر ایکٹیویشن، ڈی ایکٹیویشن، اور ری ایکٹیویشن سے متعلق ہدایات پر سختی سے عمل کیا جانا چاہیے۔ان ہدايات پر عمل نہ کرنے کی صورت ميں اگر کوئ مسئلہ حل کرنے کی ضرورت پڑتی ہے تو آپ کو سپورٹ چرجز ادا کرنے ہوں گے
  • اگر آپ ونڈوز کو دوبارہ انسٹال کرتے ہیں، یا اسی کمپیوٹر پر ہارڈ ڈسک تبدیل کرتے ہیں تو آپ کا لائسنس درست رہے گی۔ آپ دوبارہ اسی کمپیوٹر پر اسی لائسنس کا استعمال کرتے ہوئے سافٹ ویئر کو چالو کر سکتے ہیں۔
  • دوسرے کمپیوٹر پر لائسنس کی منتقلی کی صورت میں، آپ کو پہلے کمپیوٹر پر لائسنس کو غیر فعال کرنا ہوگا، اور نئے کمپیوٹر پر لائسنس کو دوبارہ فعال کرنے کے لیے دوبارہ فعال کرنے کی خصوصیت کا استعمال کرنا ہوگا۔ آپ مہینے میں ایک بار لائسنس کی منتقلی مفت کر سکتے ہیں۔ اگر آپ نے لائف ٹائم پلان خريدا ہوا ھے تو صرف سروس کے پہلے سال کے دوران لاسنس ٹرانسفر يا ڈی ايکٹيويشن سروس فری ہو گی۔ اگلے سالوں میں اگر يے سروس درکار ہوگی تو اس سال کے لاسنس ٹراسفر چارجز ادا کرنے ہوں گے
  • اگر آپ کمپیوٹر کا سی پی یو تبدیل کرتے ہیں تو پہلے لائسنس کو غیر فعال کریں۔ سی پی یو کو تبدیل کرنے کے بعد، ری ایکٹیویشن فیچر استعمال کریں۔
  • اگر آپ کسی بھی وجہ سے اپنے موجودہ کمپیوٹر پر لائسنس کو غیر فعال کرنے سے قاصر ہیں، اور نئے کمپیوٹر پر ایکٹیویٹ کرنا چاہتے ہیں تو یہ لائسنس کی نئی ایکٹیویشن سمجھا جائے گا اور اس سروس کے لیے اضافی چارجز لاگو ہوں گے۔
  • کسی بھی غلط استعمال، یا اوپر درج شرائط و ضوابط کی تعمیل نہ کرنے کی صورت میں آپ کا لائسنس غیر فعال اور بلاک ہو سکتا ہے۔